Thun's & Dans

Ja idag var jag ju skolan vi hade englska som va aseg! men men sen efter de va de lunch, träffade Minna och hennes kompis va ganska mys faktist!<3
Sen hade vi Estist orientering! Vi skulle göra en framsida till våran portfolio och den skulle reflektera våran personliga stil till mode och de ska representera olika saker som vi tycker om och så...
så min va helt kaos precis som jag! :)

Sen efter skola åkte jag till Thun's (ett ställe på landet där man handlar blilliga grejer!) och jag köpte ett par blåa convers och kalsonger ;)

http://www.edgedance.se/
Sen bar de av till dansen och dansa disco på den ny öppnade studion Edgedance som jag verkligen rekomenderar!
Sen hade jag ju askul dels för de är en asbra danslärare! Sen att man är med många goa vänner! :D

Men nu ska jag nog käka nått sen sova! puss
 
                                                                                                                                                            Jonas

Kommentarer
Postat av: josefine

HALLEGÖTTANS JONAS!!



Duschat än? ;D

2010-08-30 @ 21:24:59
Postat av: Lana

Åh jonas vill också daaaaansa med dig! Kan inte vi åka någon gång i veckan? :)

2010-08-30 @ 21:51:26
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0