22 december

Idag så vaknade jag av att min telefon ringde! hahah
Då visade det sig att de var en snubbe som var snäll och gav mig jobb den 25-26 december! :D Jonas is happy! :)

Sen åkte jag ner på stan och träffade Matilda och Ellen och mysde o fika! :D Sen gick jag till Linnéa och så körde hon hem oss till mig eftersom vi skulle byta julklappar och fika!:D
Så nu har jag precis fikat och fått en fin julklapp med rim på! :) Bara Linnéa som jag känner som kan skriva kluriga och bra rim! :) Bild på rimmet/paket kommer senare!



fika!

Med gotteligottgott te!

Vår fina blomma som precis slagit ut!

inzoom som är tillägnat Ellen!

Kommentarer
Postat av: Linnea O

Mysiga bilder :P Förlåt om jag kommentarsbombar din blogg, men om du får tid kanske du skulle kunna maila korten som jag tog på er?



/Linnea

2010-12-22 @ 21:30:57
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0