23 december

Som jag skrev skulle ju Ellen komma hit och byta julklappar och vi har sen länge bestämt att vi skulle öppna dom idag efter ja jag vet inte Ellens idé...


Ojojo de va Ellen som fick den stora lådan :D

Hmm va finns här?

Ojoj de va massa saker men Ellen fick syn på body buttern och kanske sniffade lite för hårt?

Nu är Ellen 1 budy butter rikare, en te kopp, en te sil, en te påse och sex and the city filmen! :D
Hope she's happy....

Mina fina paket från Ellen, dog bara jag såg påsen asså! Fick den bästa presenten ever!
Inte nog med det de kommer mer!

Min och Ellens dreggel varning number 1! Hänga på väggen nästa :)

Och en väldigt bra tidning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0