Bakdag

Hahahah shit vad jag har gjort massa idag.
Dagen började med att mamma drog upp mig ur sängen vid 11 för att jag skulle äta frukost så att jag vart hungrig till lunch då vi skulle äta julbord. Så upp gick jag åt min frukost gick och badade sen. Haha men sen så skulle jag sätta på mig kalsongerna men skulle bara vila lite så somnar med handduk och allt i sängen ;)Sen bar det av till julbordet med värsta finnen ever på näsan typ mount everst med rudolfs gyllne sken! Men mysit var det ändå :D

Sen efter det kom Ellen och hon e fortfarande här.. mysig kväll blir det nog :D
Men innan hon kom så gjorde jag lite adventsfika! :D Gott värre! Sen när ellen kom så skulle vi göra pepparkakshus men asså ja ingen kommentar. Här har ni bilder jao!!


Mitt adventsfika! :D


Inzooom!


Pepparkakshus på G!

Baksugen brud.

Mitt hus som slutade som firre :D

Och gubbe!!! ::):):):)):)

Ellens fina crib!

YEAH!


Ellens fina pepparkaks avgjutningn av oss!! :D

Imorrn ska jag handlar julklappar och åka till fullerö! :D Hörs efter de tror jag :) För nu ska jag och Ellen ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0