Beyoncé

hahahaah har nu fått självaste GUD att hata Beyonce :(
Jag skulle shake:a som beyonce gör 2.35 i den här videon hemma hos minna för att visa henne hur grymt det var!

Men eftersom det här youtubeklippet va så segt på minnas dator beslöt jag mig för att visa henne själv vilket slutade med att jag shakade huvudet skithårt rakt in i soffärmen som fan inte var mjuk!!! :O

Så nu har jag ett märke i pannan utav textilväven på soffan och när man har som sånna små blodmärken så är de ingen vanlig smäll XD
Så tror Gud straffar mig, antingen för att han tycker jag tjatat ut hennes musik eller för att han tycker att jag nog inte ens ska försöka dansa som B! hoppas nästan hellre på det första :(

Kommentarer
Postat av: Linnea O

Oj, aj! :( Då ser väl din panna ut som mitt knä gör. Halkade några dagar före jul. Fast då dansade jag inte som Beyonce. Undrar vad Gud straffade mig för ;)

2010-12-31 @ 12:40:28
URL: http://ollaiver.blogspot.com
Postat av: Axelina

Hahaha gulle! Gud kan aldrig hata dig för att du gillar Beyoncé, glöm aldrig det!!:D Hade gett allt för att se dig shaka som hon gjorde där! hahahah!

2011-01-02 @ 19:27:39
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0