Projektvecka check!

Ja som sagt vi hade ju projektvecka och nu är det äntligen klart! :D
Hahaha att jag överhuvudtaget hann klart med allt i tid är ju ett mirakel men klart vart de! :D Tänkte lägga upp lite bilder på plagg folk har gjort så titta och njut och kom ihåg att inget tyg fick användas därför alla saker e så speciella ;)
Btw har klippt mig kommer nog upp en bild senare :D


Ellens galet snygga klänning! Verkligen min favorit av allas plagg! :D

Sofies snygga "bröllopsklänning"

Rebeccas kjol med ett liv och stor krage! :D

Sannas klänning med kaffefilter

Amandas fucking awesum tröja!! :D

Rita kan hon göra också! :D

Agnes klänning

Min färdiga klänning som är inspirerad av botaniska trädgården :)

Hela vägen ruunt...

Kommentarer
Postat av: Linnea O.

Vilka häftiga klänningar/tröjor! Såna där å-jag-hann-klart-i-tid-mirakler har jag också upplevt. Det ska vara spännande - livet. :P

/Linnea

2010-12-11 @ 11:57:59
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0