Projektvecka - planen?



Ja som ni ser så har vi Ikea där upp, Så det är den byggnaden som jag ska inspireras av för att göra en klänning! :D Jag har tänkt använda mig av dom blå ikea påsarna för att göra en klänning med en tajt korsett upptill och sen ner till blir den väldigt utsväng och fluffig med hjälp av pluppplast om ni fattar vad jag menar! :)
Sen korsetten ska fästas där bak med hjälp av en kjeda för att visa att byggnaden är gjort av metall tänkte jag :) Men jag får ser hur de blir sen blir det nog en bild på min modellbild så ni fattar lite mer hur jag tänker! :D

Have a good night nu ska jag jalla habibi till badet! :)


Kommentarer
Postat av: Rapphöna

Sv: men kolibri är ju en fågel!! Fågeldans ju:D fan vad spännande med klänningen, måste jag ju få se sen!

2010-12-06 @ 22:42:38
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låter som en riktigt cool klänning!

Gilla Ikea ;)

/Linnea

2010-12-06 @ 23:46:54
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0