Skolan

Sitter just nu i skolan vi har facktecking och ska göra accessoarer hahah inte min grej ;)


Btw jag tycker att Julkalendern är faktist jävligt bra iår! Hahah för er som inte vet det så älskar jag julen och det är perfekt att få in rätt julkänsla med alla möjliga kalendrar själv har jag godiskalender, chokladkalender, paketkalender och såklart tvkalender! :D
Men nu måste jag faktist börja blogga ganska mycket för om man kollar på mina äldre inlägg ser man bilder från hösten där det är sol och ingen snö ute... INTE GILLA!! så nu kör vi  på :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åå, julkalendern är jättebra!

2010-12-02 @ 19:47:38
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0