Buss hem

Hahahahah asså idag på väg hem från dansen så gick jag på bussen på centralen, sen vi dragarbrunn så kommer de på en kille och en tjej som har klätt ut sig till Harry Potter höll på att garva ihjäl mig!
MEN! deras kape(stavning) va gjord av svart sopsäck, glasögonen av piprensare, kvasten av en fet stock med väldigt några kvistar som liksom borste haha och en ful äcklig pinne som trollspö, så jag satt där och fnittra TILLS 20 till Harry Potter snubbar går på!
Asså va helt knas ju de typ omringade mig.. kände mig väldigt liten hhaha!!

Sen under buss resn (de va väldigt alkoholpåverkade...) så började de sjunga en busschaufför och vi har de bra vi här bak i bilen.. MEN asså de började stinka alkohol som  fan hahaha ursh va så hemskt de verkligen stank alkohol varje gång de började sjunga inte mys..
Men men ahahha ni får en bild på riktiga Harry Potter med riktig "pinne"!


 Nu ska jag svara på alla frågor!!

Pusshej!!

Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAAHAHAAHAHHA värt! men du skulle sett Linda, när vi väntade på bussen :P Hon typ : "rösta på miljöpartiet så får du..." så sa hon typ glasögon, nya kläder från mq, och typ aaasmycket annat xD sen på bussen när den stod på dragarbrunn så stod hon i dörren (stängd) och vinkade till de som satt på Kalas (?) det är det som ligger där va...

2010-09-09 @ 07:44:24
Postat av: Anonym

men näääär såååå svarar du på frågorna då din korv?!?!?!?!

2010-09-09 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0