helgen

hahaha jag e en tråkig pojke som inte bloggat på helgen hiihiih!!

Men i fredags va jag med maggan och lollo! :D
Lördags kollade på danstävling sen vart de ellen o matilda för hela slanten idag kolla när matilda dribblar boll, fika med Laura och nu ont i huvudet!

Nu får niu bilder! ska blogga hela veckan varje dag nu !! jag lovar annars får jag inte dricka cola på hela nästa vecka!! :D så lovar<3







                                                     (ellen<3)


                                             (shake it!)


                                (jobbigatse gapigaste blä tjejen ever!)


                                        (alla får vara med och tävla :D

                                         (lady gaga rosett, Ellen dog.)


                                           (tjoho)

                    (min danslärare Åsa, och den andra killen som jobbar där.)

                       (assnygga brudar, skitsnygga kläder och asduktiga!!!)

                                           (gulligaste tjejerna ever!!)

                                           (fulaste skorna ever)

Kommentarer
Postat av: hahahahah shemale

hahah har alltid trott att du va en tjej hahahaah förvånad man blir när du heter jonas ahhahhahahaha

2010-10-06 @ 15:33:47
Postat av: Linda

SKORNA <3333 Ska köpa!

2010-10-10 @ 18:26:09
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0