Helgen

I lördags var jag med Ellen och Matilda kul kul.
Vi gjorde inte mycket åt mat hemmes hos mig, åkte ner på stan :) dumpade Ellen vid bussen, jag cok Matilda åkte hem till henne, vi satt i trappupp¨gången och pratade med hennes fulla granne och Co.

Men sen på söndagen så tog jag det lungt och igår va jag med Matilda mys va det, och idag har jag "pluggat" matte, eller aa inte ett skit man liksom skjuter ju upp allt det tråkiga :D

NU får ni lite bilder som plåster på såren (:






                          (VILKEN RUTTEN BILD!!) HAHAHA

                                









                                                (alla hälsar vi på Shrek!!)








SNYGGASTE VISNINGSBILDERNA EVER!!




Kör en Max: JALLA BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0