Hemma nu

HAhahaha det visade sig att jag inte alls va bortrövad imorse va visst hemma hos Matilda! :D
Så hon och jag käkade frukost sen drog vi ner på stan och gjorde inte ett skit haha!

Men igår hade jag iallfall skit kul fan! Allt började bra och man träffade mycket folk (:
Sen så träffade jag Ellen som kom förbi med sin kusin och då fick jag ett gratissprut av Beyonces parfym som jag nog fan ska köpa!!!
Men efter de dragit och jag går in igen så har en lampa gått sönder så allt vart kaos typ alla fick dra och jag vet inte va de vart lite kaos men mer än så säger jag inte (:

Men nu ska jag nog käka middag sen på myskväll!!
Här är massa bilder från igår/idag! :D



                                   (ahaha grisen itaket!)

                                    (Folk)

                              (fler folk)

                          (mysigt fjong man har på bakhåret!)

                                  (matilda baby!)

                                        (eh .. hej?)

                                     (nyktert folk)

                                 (WOHOOO!!)

                                (shake it baby!)

                                (cool kille...)

                               (lite småsöt bild )

                                    (alkis)

                         (e man fjortis så e man..)

                             (e man porrig så e man)

                                 (slitna grabbar)

                       (Matilda älskade min porriga sovoutfit!)

          (Matilda med böckerna där alla hennes sexpartners står)



Kommentarer
Postat av: Lana

Forma upp dina bilder till 500, det blir mycket finare då!



:) & mysiga party bilder. Kram

2010-09-05 @ 17:31:38
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: josefine

Ser ju rätt niiice ut!! :D Men du missade något idag!! Ragga och Showjazz är typ stööört roligt :):):):) Men det hjälper ju inte riktigt att jag är typ jätteförkyld och typ nästan ramlade när man snurrade :D mix it var typ en blandning av disco, street jazz och street...

2010-09-05 @ 17:40:40
Postat av: Ronja

HAHAHA ameh bilderna på mig. puss



kolla min blogg ditt tard

2010-09-05 @ 18:59:56
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar din sexiga outfit du hade på vårshowen bättre :))))

2010-09-06 @ 18:21:18
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0