Kvällstänk

Nu ska jag nog föröska sova så jag inte försover mig igen...
Btw så va dansen helt jävla kanon!!! Jonas gilla! <3
Imorrn blir de nog stan med Elln efter skolan sen vet jag inte va som händer :)
Men sen så har jag tänkt igen...

Ni vet kärlek, man brukar säga det finns en där ute för alla, men finns det verkligen de?
Jag menar vissa är jättefula vissa småfula, finns de någon för dom? Eller tänk om man aldrig hittar den rätta ska man bara nöja sig med den man har då?
Ursh hatar att tänka så mycket jag menar de kan ju inte finnas en åt alla vilket skrämmer mig.

Tänk om just jag blir utan.



Tycker ni är dåliga med frågor.. SÅ STÄLL FÖRSJUTTON!!

Kommentarer
Postat av: carro

tycker du om korv mä bröd? :D

2010-09-06 @ 22:20:25
Postat av: ef

men dudå. jag tror det finns någon för dig iaf!

2010-09-06 @ 23:05:08
Postat av: Anonym

Ibland måste man våga ;)

2010-09-07 @ 00:04:53
Postat av: Anonym

Åh, förlåt mig, det hade jag glömt! Att om man är ful så kan man inte bli älskad..

2010-09-07 @ 08:34:36
Postat av: Adam

Det stämmer inte jonas man kan ju inte bara gå efter utseende :O

2010-09-07 @ 09:06:51
URL: http://Spjutha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0