Rädd?

Jag har tänkt...


Ja de låter kanske lite underligt men asså har ni tänkt på att de finns tusen saker man kan vara rädd för?
Vissa är för höjder vissa spindlar andra ormar, trånga utrymmen, mörker eller flygplan, listan kan bli oändlig.

Men frågan är varför just jag rädd för höjder? Och du rädd för spindlar? Liksom sitter sånt i generna? Eller är allt bara en fixidé? Jag har grubbalt mycket och fram till en idé som jag tror att allt bygger på.

Jag tror folk är rädda för att dö.
För de som är rädda för ormar de är ju rädda för att bli bitna och dö? De som är rädda för flygplan de är rädda för att krascha och dö? De som är rädda för mörker är rädda för att en mördare eller våldtäcksman ska komma, eller i vissa fall rädd för monster..? Eller de som är rädda för trånga utrymmen, liksom att fastna där och sen typ svälta ihjäl? Så allt bygger på att man e rädd för att dö och att man helt enkelt väljer nått man blir rädd för de e va jag tror!


 (bjuder på den heta bilden med mitt heta hår, och min mysiga barnkudde i bakrunden<3)

Kommentarer
Postat av: linnea lejman

DIN BLOGG ÄR BÄST GUULLLEEE ! :D <3

2010-09-04 @ 10:34:04
Postat av: Linda

Ooh määän, ya gotta point in dat!

(Y)

2010-09-04 @ 14:20:58
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0