Stan, ikväll dans!

Idag så kom jag till skolan typ 20 min innan vi började så satt mig vid datan<3
Sen hade vi matte inte kul hahah! sen lunch och sen svenska A som jag skrev tidigare ;)

Men efter skolan träffade jag Felicia som jag inte träffat på 100 år! hahaha men vi gick till bruger king och sen kom Matilda<33333 Asså puss på den ungen!!
Men sen när vi går på stan ser vi sjukaste saken hahaha jag och Matilda dog kommer lägga upp lite bilder på de!
De va iallfall några knäppisar som sotd och dansa men de va fan duktiga!!

Att bero på dans så ska jag dansa afro idag halv 9 så de hoppas jag kommer bli kul! låter iallfall kul :D
Asså jag har värsta träningsvärken från igår :(
Men men haha hörs ikväll!!<3


                                      (hahaha alla dom va så fina!)

                                   (fina va?)
Ska iallfall försöka få upp en video på när de dansa sen ikväll! :)
                                                                                                                                                            Jonas

Kommentarer
Postat av: matildaaa

alltså puss på dig!

och hahahahahahhahahahahahahhaha på dom där fula människorna. hahahahaha bäst

2010-09-02 @ 12:02:04
URL: http://bullizblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0