The tees spelning+Hum C

Ebba som sjunger i The Tees ägde ju stället fan va bra hon va!!
Och deras nya låt va helt kanonbra! Sen efter den asbra spelningen var slut så drog jag till Hum C med lite folk de va helt okej träffa lite folk men sen kom inge nytt folk så tog bussen hem :)

Så nu kommer massa bilder från kvällen och en video kommer upp senare ikväll!! :D


                 (Ebba en av de vackraste kvinnorna jag känner)

                     (fett fullt för alla vill se de bästa bandet!)

          (snygga kläder och asfint hår på den heta kroppen!)

                                  (med assnygga skor)

(från vänster: Josefine Sowa lider av tourettes syndrom, Maggan till höger
lider av down syndrom)

              (Maggan är min och så jävla söt!)

(En lapp på slottsbackens busshållsplats<3 Jonas gillar den HAHAHAH!)

Ska föröska få upp videon nu!

Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHAHHAAH Det värmer Jonas <3 Nu är jag iaf med på din blogg :D fett känd jag kommer bli ;D

2010-09-04 @ 00:30:26
Postat av: downs.

HAHAHAHHAHAAHHA. dör. av. garv.

2010-09-04 @ 00:34:33
Postat av: josefine

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH SER NI MOA I BAKGRUNDEN PÅ BILDEN MED BARA MAGGAN?!??!?!?!!

2010-09-04 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0