Tjock eller??

Idag har jag vart i skolan matte och idrott va de som jag sa! :) haha de va väll kul..

Sen träffade jag Ronja och Matilda på stan och ja vi fixade lite saker (:
Sen köpte ronja byxor också hah sen åkte jag hem :)


Amanda prövade mina glasögon! najs.se
             (amanda prövade min glasögon, de va ju nasj på henne!)

                                     (Ellen va också göllig i dom!!)

 (Ellen i vårt nyrenoverade uppehålls rum, där man på väggen ser att de står YA frigymnasium)

        (Amanda med sina röda linser som hon hade idag va fett coolt!)

Sen så va jag nyss på coop och handlade lite till ikväll för nu ska jag äta sen ha överaskingsfest för Tilds, och sen ivkäll kommer kardell och sover här så värmer vi upp till imorrn*!! Fett kul :D


                    (mitt liv e gott och antagligen kommer de blir kort, men FETT värt!)

Kommentarer
Postat av: ronja

Med den maten du får i skolan så kommer du se ut som jag när du slutar :(

2010-09-10 @ 17:38:46
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0