Elle!

Dagen var ganska tråkig.. men men haha! :) Efter skolan så träffade jag Matilda en snabbis på stan! :) Sen kom jag hem och fick min trista vardag glad då jag såg att Elle hade kommit! :D

Hahaha var som ett litet barn på julafton <3 (alltså helt normal)

Nu ska här läsas!


Jag vill bara säga att jag har strul med internet så de strular jätte mycket med inläggen! :( asdrygt men vad ska man göra...

Men idag när jag startade datorn och fick se för den 89:e gången att internet fortfarande inte fungerade så tänkte jag "ähh har ändå satt på datorn kan lyssna på spotify!"
Men smarta jag hade glömt bort att man behövde internet, så ett damp senare så tänkte jag men kan ju gå in på youtube! Men precis när jag trycker upp internet så tänker jag "Men vafan Jonas tänk LITE!"
Så börjar jag tänka, finns det inget annat än itunes som man kan lyssna musik på datorn med? Hmm... klurar i typ 5 sekunder när snilleblixten slår mig.. JAG GOOGLAR! behöver jag äns säga mer... ja trött kille hhaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0