jajajamen!

Har nyss fikat med en kompis på stan! Nu när jag kom hem planerade jag outfitten imorrn då min parkas e inräknad ofc! :)
Sen imorrn kommer jag kanske impulsshoppa lite... alltså jag vet inte, är ett par solglasögon som e grymt snygga! Men de är de att de är så svår matchande! De är rosa och blåa (ser mer ut som orange på bilden dock)
Och de är så JAG! alltså de blir inte bättre! men frågan är om de kanske inte är bättre med svarta brillor?
Aja vet inte får se imorrn :)


Vad tycks? Något som jag skulle kunna ha en killerlook med??

Kommentarer
Postat av: josefine

köp tröjan samtidigt? :P

2011-04-28 @ 23:27:24
Postat av: Louise

jonas du vet verkligen vad som passar dig :)

2011-04-29 @ 10:15:36
URL: http://lindkvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0