Storm

Har vart i skolan idag och jobbade som en toka!
När klockan var 3 och vi slutade märkte jag att jag inte var klar på långa vägar med mina individuella arbeten... så då kommar storjobbarn fram i mig! :D Jobbade hårt och flitigt och vart klar till 4! Sen spurtar jag till bussen, men vad får jag se när jag kommer ur dörren??
INGET! Absoult inget eftersom jag var tvungen att blunda då ett grusmoln överföll mig!
Så när jag har suttit där inne och jobbat så hade jag inte märkt att de blivit storm där ute.... men men de va väll lite kul (NOT! mitt hår vart förstört...)

Men nu ska jag åka till dansen hörs senare ciao! :D


Kaos!

Kommentarer
Postat av: Louise

det blåste 23 så japp det var storm ;D

2011-04-07 @ 20:14:50
URL: http://lindkvistan.blogg.se/
Postat av: josefine sowa

jag städade häromdagen... och så tänkte jag blåsa ur damm ur en låda som stått tom. men inte tänker jag på att allt kommer blåsas upp i ansiktet om jag gör det, så jag blåser starkt och får allt i ögonen... mums <3

2011-04-07 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0