Bio

Nu har jag precis käkat och ska snart hoppa in i duschen en snabbis och fixa mig lite och sen ska jag dra in till stan på bio! :)
Nu tänker säkert alla "vilken bio?" & "vafan ska han käka på bion han får ju inte äta popcorn eller godis!"
Fråga nummer 1! Vi ska självfallet se Bridesmaids! :D Shit är astaggad, kommer nog en fin liten uttalan från mig om filmen senare ikväll!
Fråga nummer 2! Jag ska äta nötter, inga mindre än cashewnötter fast dock dom naturella som ingen har vart o pillat på... visst kan bli lite tråkigt men jag bara känner att de är bättre än typ sitta och knapra på ett äpple och störa alla på bion! Sen lär jag väll få dricka vatten antar jag tyvärr... hade inte alls suttit fel med en Cola light just nu.. är seriös dönde utan min Cola :(
Ett tidsinställt inlägg kommer upp medans jag sitter på bio, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0