Diet?

Sitter här och mår lite illa då jag knaprat i mig ett halvt kilo nötter. Men de va gott så vem klagar :)
Men sen har jag börjat fundera på hur jag ska göra med dieten, har dock redan besämt mig för att sluta på måndag, men frågan är ifall måndag gills som att när jag vaknar upp eller på söndag och klockan slår över 12?
Ja de är något jag får fundera på....

Dock funderar jag fortfarande på att leva lite nyttigt och kanske byta diet till LCHF metoden som står för Low Carb, High Fat alltså ska jag äta typ kött, fisk, ägg, ovanjordsgrönsaker och naturligt fett (som smör), och helst undvika socker och stärkelserik mat (som bröd, pasta, ris, potatis).
Får se hur det blir med den! Funderar på att kanske inte köra jättestrikt på den utan mera att man typ tar mer kött och sallad än potatis ;)

Slänger upp en osammanhängade bild så ni får något kul att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0