Kladdkaksfika

Nu har jag precis typ fikat i två timmar med en go kladdkaka med mor min!
Anledningen till att jag är så chockerande mycket med min mor nu som nu kanske vissa tänker, är för att min syster har flyttat och min far är på fisketur! Så liksom är det hon och jag som umgås med varandra, så det är la gött! Vi typ kollar film och svullar go snabbmat! :)

Skolan idag var ganska blöt då vi hade friluftsdag för att lära känna 1orn... vissa var riktigt mysiga o goa medans andra vill jag inte ens prata om.
Imorrn blir det första riktiga lektionen! Nämligen franska... kan ju bara sluta på ett sätt.


Kommentarer
Postat av: PAU

FAN VAD DELIKAT!... droool

2011-08-22 @ 19:20:34
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är jättetrevligt att få umgås med Dig om kvällarna brukar inte bli så mycket med det annars. Kram mamma

2011-08-23 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0