Kräftskiva - check!

NUNUNU! Är jag klar med allt, nu har jag hunnit käka kräftor, pratat skit, lekt lekar, pratat skit, lekt lite till, käkat efterrätt, käkat lite till, drygat med småungar, plockat undan, ställt in i diskmaksin, tagit ut sopor, plockat burkar/flaskor, tvättat duken, sopat, satt på diskmaskinen, diskat för hand, tagit bort hattar o skit, planerat för nästa år, plockat ur diskmaskin, rensat handfatet, hängt upp duk på tork och nu sitter jag vid datorn.
Så för er som orkade läsa är det de där jag i stortsätt gjort ikväll! Tack alla som kom, och för er läsare, bilder kommer imorrn! Pusshej <3
Såååå inte våra kräftor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var jätteduktig, var så fint och undanplockat när jag kom ner dagen efter det blir 3 st stjärnor i himlen. Kram Mamma

2011-08-22 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0