Magen = död

HAHAHAH dör, började svulla vid 12! Åt en stor brownie, 6 kakor, 2 frökusar, massvis med chips och 1 liter Cola light drack jag också!
Sen typ 1 timme senare seriöst min mage bara skrek! Och kändes som jag skulle spy, ja vad ska man säga vart en kastspya på toan fast från andra hålet (förlåt Matildas toa). Tycker seriöst synd om Matilda hahahah usch så hemsk jag är som bara satt där HAHAHAH men gjort är gjort. Det värsta var att jag bara kunde tänka på Bridesmaids när jag satt där på toan HAHAHAHAHAHHAHA älskar att jag ska se den filmen igen på tisdag! Och vill då bara tillägga att jag aldrig sett en film 2 gånger på bio.... så ja den är typ lite bra!


1 minut innan tolvslaget


Första tuggan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0