Raw food

Just i stunden jag skriver detta är jag för jävla sugen på COLA! Fatta jag har hållt mig i 1 vecka från Cola, det är helt sjutk!

Men iallfall jag tänkte göra en liten utvärdering på den här dieten! Typ det positiva och negativa! :)

POSITIVA:

- Man känner sig fräsch!
- På nått sätt så är min kropp sundare, jag vet inte hur men den bara är det!
- Sen känner man sig jävligt duktig o nyttig!

NEGATIVA:

- Man får absitnens.
- Har typ fått ont i huvudet var och varannan minut.
- Kosten har inte vart varierande då man inte orkar fixa något stort.
- Väldigt tråkig mat.
- har dregglat och sett ut som en galning mitt i stan då jag känner matdoft.
- man hatar omvärlden (för att de får äta "vanlig" mat)
- SÖT SUGET ÖVERVINNER ALLT.


Så för att summera, jag tror jag håller mig till mina gammla vanor, och kött kommer alltid finnas nära mitt hjärta <3

Skulla kunna VRÄKA i mig detta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0