School day!

Idag så hade jag franska för första gången!
Ehm för att summera behöver jag träna lite hemma hahaha!
Sen så käkade jag lunch, åkte till gottsunda för att checkas tänderna! Inga hål :D bara massa tandsten... sen en liten utskällning om att jag måste använda tandtråd...

Seeeen åkte jga till stan.. gick runt lite, gock till tandläkarn i stan o böt så jag ska börja gå dit istället för att åka till gottsunda! :)
Efter efter det vart det öronläkarn! Där gick de väll bra förutom att jag failade på hörseltestet och nu funderar de på att köra in en slang i trumhinnan på mig... :(

Nu ska jag dra mig till Paulina! :D


Kommentarer
Postat av: moa

dumme döve reetard

2011-08-25 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0