Algebra

Har under kvällen suttit lite över 2 timmar och pluggat matte. Jag gjorde även ett litet övningsprov man fick med om algebra. Men det gick åt helvete.
Jag blir så irriterad på mig själv för att jag inte fattar, det kan inte bli mer SIMPELT än algebra, det är något jag använder mig utav varje dag, nämligen siffror och bokstäver. Men den kombon verkar verkligen inte fungera i min hjärna då jag uppenbarligen kommer misslyckas totalt imorgon på provet.

Men vill påpeka att Beyoncé sjunger en jävligt grym grej i hennes låt 1+1 nämligen " I don't know much about algebra, but i know one plus one equals two." Hon och jag kan nog inte vara mer överens. Jag vet verkligen ingenting om algebra men jag vet att ett plus ett är lika med två, och om jag ska vara ärlig så är det allt jag behöver veta här i världen för att klara mig.
Godnatt


Ni kan lyssna själva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0