Nyår

Yes idag är det nyår och det vet väll alla! Men ska väll passa på att säga Gott Nytt år! :)
Året som gått har både vart bra och dåligt på många sätt, men några utav de bra minnen jag kommer ta med mig är:

- Första året på Peace and Love

- Köpenhamns resan

- Praktiken

- Alla mina nya och underbara vänner

Sen är det säkert massa mer saker jag kommer komma på i efterhand men det är dom jag kommer på just nu :) Sen finns det nog endast en sak som jag fortfarande mår dåligt över och som kommer vara 2011 års BAD THING
och det var att jag inte fick se Rihanna live. Varje gång jag hör en låt från loud albumet så blir det en klump i magen och man mår skit... men nu är det som det är :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan fixa lite här hemma då jag och några kompisar ska käka middag här och sen ta osss vidare!

Slänger även upp en liten låt som ROCKS!
Nyårspusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0