Billys Pannkakor

Nu har jag vart vaken i ca 2 timmar och vart asskabbig... mums!

Men jag har skirivit massa på uppsatsen och de börjar ändå bli nått nu :) Kanske blir klar i tid hahah! Nej men sen vart de tråkigt så nu bestämde jag mig för att äta lunch och då såg jag att mamma hade köpt hem lite Billys Pannkakor, så jag slängde in en sån i mkron med hallonsylt... Betyg blir fan inte bra asså! Hahah seriöst som smakar typ massa salt o lite konstgjord sylt men men mat som mat ;)

Att bero på betyg jag funderar på att pröva den nya Marabouchokladen med Mango den låter ju så mumsig! :)


Kommentarer
Postat av: ronja

HÅLLER MEd. åt också byllis pannkakor häromdagen, smakade inte gott :(

2011-02-14 @ 09:30:55
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Postat av: ronja

kcal innehållet på de två pannkakorna ligger också på så högt som ; 266 kcal!!!!! Med andra ord nästan 20 % av dagligt intag. helt sick!!!

2011-02-14 @ 09:31:34
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0