Helgen m.m

Sämst uppdatering jag vet... men nu kör vi! :)
Ja men de började i torsdags när vi hade redovisning på våran konstnär som vi har arbetat med i två veckor. Jag hade Jackson pollock som är känd för att droppa på färg på duken. Inom denna uppgift skulle du göra en modeskiss, ett mönster, ett kollage och en 3D grej alltså typ en kudde eller så :)


Mitt arbete är den som är högst upp hahaha snyggt eller... nej de är inte snyggare i verkligheten heller...

Mitt 3D projekt en tygpåse, jag han inte klart utan fick nåla ihop den, de är därför banden och allt ser så knöggligt ut.


Sen på fredagen så har jag inga bilder, men då sov jag hos ellen och vi tog en snabb liten tur till stockholm för att kolla på hennes stövlar som va slut... Men dom kommer in igen om en månad :D

Sen på lördagen så spelade jag och ett gäng lasergame hahaah vafan asnajs, fast kände mig lite kraslig så va fett trött. Men jag och mitt lag vann andra omgången så fett stolt där :)


Sen senare på kvällen så åkte jag och Ellen hem till mig och så fixade vi oss för att gå på sannas Black and white party som va asnajs :D Själv tog jag inga bilder men hoppas att jag fastnade på någon bild så ni kan få se hur jag såg ut :)

Seeeeee you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0