Nuså!

Idag så var jag på praktiken lika trevligt som vanligt! :)

Sen idag så handlade jag även det mesta man behöver ha till Onepiecen så nu kör vi!! :D guh så grymt taggad på den!


Detta köpte jag, tyg, tråd, säkerhetsnålar haha, sen mockalappar som jag ska sätta på på en jeansskjorta! :)

Zooom för alla med dålig syn!


Sen fick jag en snilleblixt! Jag har ju inget bra mönster till Onepiecen eftersom ja de typ inte finns nått.. elelr aa hittade ett men nej hahah de va inte rätt liksom :)
Så nu har jag klurat o klurat och nu vet jag hur jag gör! Jag köper ett tröjhood mönster ett par vanliga mjukisbyx mönster sen slår jag ihop dom och förlänger lite eftersom de ska vara lite häng och så så kommer de nog bli perfect!!! :D Wish me luck! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea O

Låter coolt :) Lycka till!

2011-02-16 @ 20:42:15
URL: http://ollaiver.blogspot.com
Postat av: Louise L

haha grym idé jonas! :D

2011-02-16 @ 21:40:08
URL: http://lindkvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0