Praktik

Idag så var det första dagen på praktiken! :)
De var helt underbart! Kvinnan som är min handledare är så grymt snäll! :D Asså hon är så trevlig och hjälpsam så det står härliga till!
Men så jag började 11 idag (fett najs!) hade lunch vid 1 och sen fick jag sluta vid halv 4 hahah älskar mitt liv <3
Det jag fick göra va typ plocka upp lite trådar och sortera lite... men vi snackade typ mest hahah :)

Sen efter praktiken träffade jag maggan o lillo på en fika o senare begav vi oss till min kompis dansuppvisning som skötte sig mycket bra!!! :)


Efter det var de dags för min egna dansträning där jag va trött hahah men annars så! :)


Nu ska jag förvånande nog kolla vänner o äta glass!! Ha de så bäst :D

Kommentarer
Postat av: Linnea O

Roligt med praktik! Var gör du praktik någonstans?

/Linnea

2011-02-08 @ 09:11:42
URL: http://ollaiver.blogspot.com
Postat av: MGISH

<3

2011-02-08 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0