Sorry!

Hela dagen igår va helt kaos. Först så åkte jag till praktiken och jobbade lite över närmare bestämt till tjugo i sex hahah! Så ja vart lite panik eftersom jag skulle hem och hämta mina danskläder innan jag skulle ut o käka men så vart de icke!
Så gick och käkade sen kom min snälla mamma förbi med kläderna och sen dansade jag. Kom hem runt halv 11 och duschade sen satte jag mig med uppsatsen som skulle vara inne idag...
Men klar vart den men inte vart de något blogginlägg för de.....

Men ja och idag så har jag bara vart på praktiken och inte gjort ett piss.. däremot riktigt stolt över en tygrulle jag rullade idag som vart spikrak får se om jag kanske tar bild på den imorrn haha :)

Nu ska jag lyssna på Gagas nya låt och snart käka pöss hej! :)

Jag med mitt mumsiga hår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0