Uppsats

"Sitter och skriver på en tråkig uppsats och verkar som jag blir här hela kvällen!

Idag har jag praktiserat och sen efter det så träffade jag MK och Ellen vi käkade på waynes och sen begav jag och Ellen oss till dansen. Eter det badade jag hahaha nu sitter jag ochs kriver uppsats de är så kul har typ gjort de en hel timme :) DUKTIG POJKE!"

Det var de jag skrev igår men senare hann bli distarherad av min uppsats och något poppande på facebook :)

Men idag så har jag bara praktiserat och tagit mig hem nu, allt va lungt på praktiken men lika trevligt ändå :) Sen nu ikväll blir de nog lite mer uppsats skrivande eftersom ingen verka vilja hitt på nått haha (:

Saknar sommarn lite, även fast jag vart lite bränd....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0