D&G Spring 2011 Ready-to-wear Collection

Nu måste seriöst alla kolla! Detta är då D&G vårkollektion för kvinnor och den är så grymt underbar! Man kan inte annat än älska den eller hur? Shit så snyggt så jag avlider...
Nej men seriöst blommorna är så snyggt och tipsar alla att ha en lång blommig klänning hemma i garderoben tills sommarn kommer! Likaså dom vida byxorna supersnyyyyggt!!! <3
Shit är kär i den här kollektionen <3 Sen som ni ser så kommer snövit lite uppoppandes sådär men de är för att dom ville ha kollektionen lite mera lekfull och dom hade ju samarbete med cola för männen så då tar dom in snövit i kvinnornas, jag tycker att de är snyggt men att de kommer i skymundan av alla andra plagg! :)
Men säger bara OMG....!



Vet att ni säkert känner att jag pepprar er med mode, speciellt från D&G men de är för att de är grymt snyggt och de är snart vår och mina modegener typ skuttar av lycka!
Som jag nämnt tidigare D&G dom är lungt grymmast dena här säsongen och dessa kreationer är mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0