Skyltdocksdag

Idag så var jag först på sjukhuset och allt va bra och så vilket är bra! :)
Sen efter det gick jag till min lunch vilket innebar en hamburgare på McDonalds med Ellen, efter det va de en genomgång på någon tråkig lektion som jag inte kan namnet på, sen gick jag och Ellen o shoppade och sen bar det hem för min del och jag kollade på vänner innan jag begav mig till kyrkans ungdomsgrupp :) Där vi inte gjorde ett piss idag :D

Men det roligaste idag var endå när jag Ellen och två av mina lärare fick i uppdrag att gå och hämta två provdockor (som står i skyltfönstren ni vet) på indiska, så vi gick dit och plockade isär dom och skulle gå tillbaka och allt va frid o fröjd för utom folks blickar hahah! Asså fick så många konstiga blickar av sånt vilket kanske inte va så konstigt eftersom man gick med provdockor på stan men ändå..
Sen va de två tjejer som började asgarva om de va för dockorna eller för att de kommit värsta vindpusten och delat på min lugg och jag inte kunde göra något åt det vet jag faktist inte...


okej lite läskigt..

POSE!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Och varför ser det ut som jag pussar dockan :o

2011-01-20 @ 22:25:10
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0