Allsång

Klockan kvart över 8 steg vårt gäng ut ur bilen för att börja köa utanför skansen så vi kunde få bra sittplatser, dock måste jag säga att tiden gick jävligt fort. Sen tror jag nog inte att jag garvat så mycket som jag gjorde den dagen, antagligen för att jag typ hade sovit i 3 timmar men fyfan vad roligt jag hade!

Dock tröttnade jag lite på Eric Saade som skulle repa 27 gånger... men hade kul med djur och mysiga sånger, likaså fick vi fina bänkkamrater framför oss, men det bästa av allt, jag såg MARIA MONTAZAMI! Hon var typ 50 meter ifrån mig och vet ni vad, hon pratade live! Fatta jag har hört Maria prata <3 OHH hon är så jävla underbar så jag dör. gråter lite nästan <3 All kärlek åt henne!

Men nu får ni lite bilder!


Taggad brud.


TAGGAD BRUD!


Go matsäck hade vi också!


Eller?


Måns kom även på besök, senare delade han ut mumsmums till oss


Glad kille där


Tjenare Eric!


Hoffarna va coola dom med!


En utav de 4 flippade bänkkamraterna raden framför


1 och en halv utav våra bänkisar!


de söta paret framaför...


Nej så här söta va dom i verkligheten!


Anders kom på besök!


Likaså älskade Maria!


Med det stört fina håret!


Glatt gäng!


Gladare gäng!


Gladast gäng!

Men för er som tänker "jag såg inte dig på tv du måste ljuga!"
Well jag tog friheten och print screenade lite bilder där jag finns med i tv!











SA JU ATT JAG VAR DÄR!! :D:D:D


Precs som underbara Maria <3 Om ni kollade igår och hörde en som skrek ashögt o ljust så var det jag, måste bara påpeka att jag älskade att hon fick mest applåder och skrik! Shit hon är så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0