Köpenhamn

Yes nu ska ni få höra hur huvudstaden bortom bron är egentligen! Förutom dyr och språk man inte fattar på något vis.

Fredag, Det började med att jag gick upp halv 6 på morgonen för att fixa mig och packa det sista, sen vid 7 träffade jag Ellen på tågstationen och resan började! Sen runt halv 2 nådde vi vårt mål och tursiterna i oss vaknade till liv. Vi gick till närmsta turistbyrå och frågade vart vårt hotell låg, "enkelt och snabbt" var tankarna vi fick! Nog skulle de senare sig visa att de var enkelt och smidigt att ta sig fram och tillbaka dit men kan säga såhär, att ha 2 tunga väskor och dra dom i spöregn är inget man uppskattar.
Resten av dagen  bestod utav shopping och att jag fick feber, ont i huvudet och min förkylning vart värre! Tyvärr tog jag inga bilder denna dag...

Lördag, Ja hörrni, shoppingen var det enda som stod på listan denna dag och vad kan man säga mer än att vi shoppade loss, då vi senare under dagen kom fram till att vi hade gjort slut på 6000 :- den satt likosm fint!
Bilder tänkte jag ta men min kamera dog... dock kan jag visa de bilder jag hann ta hahaha


På bilden ser ni danska studenter, japp de äår sant.


Taggad brud!

Söndag, då var alla affärer stängda, då var vi så glada så vi gjorde dubbelvolter. Nej nu ljög jag.
Nej men dagen till äran så besökte vi tivoli! Och vad ska jag säga mer än att de va ett utav de mysigaste ställena jag vart på i hela mitt liv! Det var väldigt värt pengarna!
Dock kommer det ett inlägg med bilder från tivoli senare eftersom de är så många...

Måndag, Dagen då allt skulle ta slut, började med att vi checkade ut från hotellet, sen shoppade vi det sista på stan och sen satte vi oss på tåget till Ellens sommarstuga!!
De va helt enkelt de som hände i köpenhamn!
Resten utav veckan kommer upp senare! :D


Detta var tyngre än vad de ser ut att vara...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0