P&L fuck u!

jag är så jävla basjarg och irriterad på p&l så jag inte vet vad jag ska ta mig till, hela jävla skiten är förtstörd och jag vet inte om jag ens vill åka.
det är så här det jag har längtat efter enda fram tills idag är att få se Jessie J live och de SKULLE jag få göra men nej nej, nu har hon ställt in för hon är sjuk och visst fine inte hennes fel eller P&L men de som gör mig så förbannat är att de bara
"ÅHH VI HAR NU ERSATT HENNE MED EN JÄTTEBRA ARTIST NÄMLIGEN HENRIK FRÅN BRODER DANIEL!"
man bah what?? VEM FAN E DU!?!?!? och han kommer inte ens upp i hennes klass. ge oss någon bra istället som är värt pengarna förfan era jävla peningkåtadalmasar. jag är arg okej, *för dom som inte märkt de hehehe
Nej ge mig Beyoncé då är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Henkeeee<333333

2011-06-24 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0