Galen kväll

Hahaha fyfan va knäpp kväll jag hade igår! Jag kom hem vid 6 och började laga mat och sen vid 7 va allt klart och jag kände mig extremt trött, så bestämde mig för att vila lite.....
Så sen vid 8 vaknar och bestämmer mig för att hålla mig vaken.. gick inte så bra då jag senare somnar om och vaknar vid kvart i 10.. tänker då "fan kommer inte kunna sova ikväll, men nu får jag gå upp!" men tro de eller ej lyckas somna om igen! Vaknar sen nästa gång med att de är släckt i hela huset och klockan är halv 1 så va bara att sova..

Så jag sov nästan 12 timmar inatt! Så himla skönt! :D


Men tidigare underdagen hade jag fikat med Maggan, Lillo och Lollo va mysigt och gottigottgott! :D


Lillo & Lollo

Maggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0