Projektvecka

Tog mig alltså till skolan idag och lyckades stanna hela dagen :)

Denna veckas projekt är dels grupp projekt men även lite individuellt. Det som hela uppgiften går ut på är att man fått olika folk slag tilldelad, tex jag fick romer medans andra grupper fick indianer, samer, egypter osv :) Är kanske inte nöjdast med mitt folkslag inte för jag har något emot dom så utan för att du har i uppgift att göra en modebild insprerad av romernas stil och göra en modern outfit... men men man ska aldrig vara rädd för utmaningar! :)

Sen ska vi också på fredag ha en lektionen på 20-25 minuter om sitt folkslag så de ska bli intressant men vi hörs kanske senare ikväll annars imorrn! :)


Vi fick se en insperationsfilm också innan som jag tror är från Galliano men inte säker men tror de va han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0