Snälla

Snälla snälla snälla! Ungefär så låter mina böner till gud just nu! Vill verkligen ha de Übersnygga skorna från Prada! Visserligen har jag inte bestämt mig för vilka än.. men pengarna ska man väll ro hem först vetja.. :(


Dessa snyggningar

Eller dessa skulle jag inte banga på!

Visserligen lutar de mer åt dom svarta eftersom de andra är så höga... men de är blå!

Men priset för dessa juveler är 550 Euro vilket blir om man kollar i dagsläget 4 858,43 kr vilket man inte har råd med :(


Men faktum är att de inte är bara Prada jag vill ha.. Även om de står HÖGST upp på listan haha!
Har även kollat in ett par riktigt snygga Jil Sander skor som faller mig mycket bra i smaken!


Denna fina blåa sko

Eller dessa som jag dregglar av för dom är så snygga! Så jag...

Men snygghet har sitt pris tyvärr den översta kostar 250 Euro vilket är 2 208,38 kr fortfarande inget man slänger ut...
De nedersta däremot går på hela 575 Euro och hamnar på 5 079, 26 kr... och de är typ dom som är snyggast. Men är deffentivt coolast och chicats att ha prada skorna... ja bara börja spara så kanske man har råd när de kommer på rea om 5 år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0