Städning!

Ja nu har det då så vart att min familj och vänner klagat på hur mitt rum ser ut!
Jag har aldrig riktigt förstått vad det är de klagat på men gick nu frivilligt med på att städa mitt rum...

Före:








Liksom förstod inte vad problemet var... Man kom fram till sängen, man kan sova i den, kläderna ligger framme och redo att användas... VAD ÄR PROBLEMET?!?!??! :O Sådär tänkte jag innan jag började städa...

4 och en halvtimme senare så förstod jag vad folk menade... det va så här det SKULLE se ut :D

Efter:




Någon där ute som ser skillnad? bara lite va? typ i hörnet?
Presenter och godsaker mottages gärna efter denna insats!

Kommentarer
Postat av: Steve

härligt gubben! själv har jag tvättat hela dagen, var lite samma som du, visst kunde jag känna att vissa plagg saknades, men sååå stor tyckte jag inte tvätthögen var, visst det fick inte plats i korgen längre, men jag kunde fortfarande gå genom badrummet ;) fem maskiner senare fattar jag vad de mena och shit vad jag har kläder, jag behöver nog inte shoppa mer de närmsta tio åren! vi får se hur det går....



love ya babe!

xoxo

2011-03-27 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0