Vårdcentralen besök!

Yes var på vårdcentralen idag :) Åkte först dit vid halv tio fick gå till en sjuksköterska som påpekade att jag hade stora halsmandlar (OMG YOU ARE KIDDING!?!?!?) så fick gå och göra ett test i halsen fett obehagligt... men de hittade inget så de bokade in en läkartid åt mig vid kvart i 4! :)

Åker tillbaka så jag är där kvart i 4 men självklart får vi vänta till sisådär 5 i bara för att visa att de har makt typ...
Med läkaren gick vi igenom de självklara symtomerna typ, sen skickade han oss igen för att göra massa tester...
Fick göra blodprov hihohohihi aj.

Sen 20 minuter senare fick vi reda på vad jag led av.

KÖRTELFEBER! japp de är vad jag har. och enligt doktorn låter de ju jättekul... de kommer vara ungefär 2-3 veckor.. finns ingen medicin mot det utan de läker av sig själv, man får inte idrotta när man känner sig febrig bye bye typ 3 danslektioner kommer inte kunna ett piss på uppvisningen... sen får man inte kramas o pussas! de va ju typ synd.. för de händer ju så ofta....

Aja nu har jag en symtom de är huvudsaken! men dagens roliga grej jag hittade inne på toan på vårdcentralen! :D



Någon som vet vad dessa saker föreställer? bindor?lappar?munskydd?

Nejnejnej ni har helt fel! De är till män som har urinläckage! hahaha dog när jag läste det! sen stod de något snitsigt som "är designade utefter mannens nåntingnånting!" hahah likaså stod det att 1 av 4 män får urinläckage och även att de kan vara från några droppar till ganska stora.. sen på bilden ser man även två män i 60års åldern som spelar playstation.... 1! playstation1! de ni coolasnubbar! Så någon herre som är sugen på mansbinda? :)

Aja nu ska jag krya på mig och sy lite :D PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0