Ny singel



Till the end of time <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"



Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.



Har jag fel?

TYCK TILL.



Kramis

2011-05-23 @ 13:04:29
URL: http://citymom.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv: Åh herregud vad det ska bli skönt sen när man äntligen får sova ut ordentligt! :)



Hahaha ja eller hur, den där kameran hemsöker mina drömmar. Men det är bara en månad kvar, sen är den min! :)



Hahaha ja, precis. Det kommer nog ta ett tag innan jag hittar en sådan lag i lagboken :P



Ja jag vet. det är verkligen dyrt. Alla har liksom inte rika föräldrar som överöser en med pengar. Sen är det ju precis som du säger, alla billiga snygga saker har verkligen ALLA på sig. Man vill ju liksom inte gå omkring och se ut som 13516865841 andra människor :/



Åh, herre min jesus vad den kvinnan kan dansa! Och den här nya singeln... trummorna i bakgrunden, damn. Man vill ju bara dansa liksom! :D

2011-05-23 @ 14:34:40
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0