Trött dag

OBS!OBS!OBS! Detta skulle vart uppe igår!

Hejsanhoppsan! Dålig uppdatering i helgen jag vet!
Bilder från danstävlingen kommer upp snart, väntar på att folket som tog kort ska lägga upp sina! Då jag inte vill lägga upp mina 4 stycken som jag tog...

Menmen! Tävlingen var grymt kul! :D I singlen gick det käpprakt åt helvete! Men i par så lyckades jag och Josefine komma 6a! :D hahaha visst ingen pallplats men de e en stooor förändring sen sist! :)
Men som sagt hade askul och de tror jag alla andra från Edge också hade under dagen!
Men för att sammanfatta dagen är jag stolt och nöjd över mina och alla andras prestationer! (hahah låter som värsta danstränaren..)
Men nu är det bara tagga inför SM näsat helg i göteborg :D Sjuuktkul de ska bli :)!

Men idag då.. vad har jag gjort idag tro?? Jo jag var ute i skogen!!! där vart ni chockade va.. nej men var inte bokstavligt ute i skogen utan cyklade igenom den! (okej jag cyklade inte.. satt på pakethållaren.. men ni fattar)
Efter det så hade jag 2 och en halvtimmes dansträning... så nu e jag bajstrött! :)

Detta skulle upp igår.. men nu kommer det upp idag istället!




skogen va fräsig igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0