Off he go!

Nu ska jag snart ta mig en matbit för efter det bär det ut till landet! Närmare bestämt Vattholma där min kära vän Ellen bor där kvällen ska spenderas! :D
Det vi ska göra är:

- Äta

- Prata skit

- Låtsas att Ellen lyssnar på mig när jag pratar

- Förbanna mig över att Ellen inte kan släppa idol med blicken

- Dricka teeee

- Äta godis eller chips (ej bestämt mig än vad jag ska köpa)

- Eller kanske äta pepparkakor och lussebulle, vem vet

- Om vi äter det ovanstående blir det kanske glögg också

- Nej nu börjar vi avrunda detta

-  Så sen ska jag ta mig hem då Ellen fjällen ska jobba imorgon!

Bilden är från snart exakt 1 år sedan!!! Vill ha snö...

Hoppas alla har hela kvällen klar för sig nu :D
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0