Teater

Idag så började hela dagen med att jag satt och gjorde knappar. Efter det vart det lunch och direkt efter det har vi kollat på rep med den nya föreställningen Romeo och Julia. Anledningen till det är att skådespelarna för första gången fick ha på sig sina kostymer så det vi gör är att kolla så de sitter bra, faller fint, de inte snubblar och ja att allt håller sig på plats :) Så under själva repet sitter vi och antecknar saker som behövs ändras vilket vi då kommer ändra om imorrn!

Nu ska jag kolla på teve och äta godis som jag köpte innan jag åkte hem idag! Puss :)


Glad kille som har en bra praktik!

Kommentarer
Postat av: Linnea O

Låter som du har fått perfekta praktikplatsen! Kul :) Idag är det EN MÅNAD kvar till julafton, nedräknaren! Peppad? På Blåljus, UNT-TV har de ett lite roligt reportage om polishusets ljusstakekommité btw.

2011-11-24 @ 12:17:25
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0