COD

Glömde nästan bort det (eller hade jag kanske bara förträngt det?)
Men igår efter att vi kollat på fight club och var lagom aggresiva så kom vi på idén att spela cod.... för er som sitter som ett frågetecken som jag gjorde igår när dom föreslog det så är det ett pangpang spel :)

Vi spelade två och två, jag vill bara påpeka att jag aldrig spelat det spelet, MEN FYFAN VAD JAG VAR GRYM! Shit köttade sönder alla like there was no day tomorrow! De fick så mycket stryk så det stod härliga till, tyckte nästan synd om Ingrid som förlorade mega stort mot mig när jag smög på henne hela tiden och hon inte hade en chans <3

Vet inte riktigt vad som hänt med mig för jag minns att jag hade ett sånt spel när jag var liten, och jag dog hela tiden för jag vart så rädd när folk började skjuta på mig hahah :)
Men men man förändras hela tiden i guess :D


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det var fusk, du tog ju kulsprutan hela tiden!!!! Plus jag kickade ditt ass de första gångerna.. -.-

2011-10-08 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0